zondag 15 maart 2015

The 52 Project 11/52



Even dacht ik er aan te kunnen ontsnappen, maar helaas die vervelende griep kwam ook bij mij op bezoek. Ik had het kunnen weten. Hij hing al eerder bij ons rond. En als je denkt, ha daar gaat t'ie weer ... blijft t'ie toch nog een beetje langer. De man des huizes weet als ervaringsdeskundige precies hoe dat gaat en stelt kordaat zijn diagnose als ik gekreukeld, hoestend en proestend uit bed rol "Ja, je zit duidelijk in De Tweede Dip". Goh.

Hoe dan ook, het resultaat is dat ik, na mezelf al een week naar kantoor gesleept te hebben en vroeg naar bed te zijn gegaan, ook het hele weekend als een vaatdoekje op de bank of in bed hang. Gelukkig wordt ondertussen alles uit de kast getrokken om de kleine man lekker bezig te houden, want die schijnt juist dit weekend uitgekozen te hebben voor een flinke energy boost. Lekker naar buiten en veel stempelen is het recept (stickers en stempels = goud!).

Ik kruip weer onder de wol. Als iemand een goed recept voor mij heeft; ik hou me aanbevolen ... van Harte.

Linking with Jodi.

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© From Ezter with Love Maira Gall.