dinsdag 22 april 2014

The 52 project - week 16


Week 16 van The 52 Click-project. Ik zou het inmiddels beter 'My 40 something Click-project' kunnen noemen. 

Het is niet dat ik geen foto's maak, maar ik ben eigenlijk nooit helemaal tevreden met mijn plaatjes. En dan post ik ze niet. Dat ligt natuurlijk niet aan mijn model. Nee, ik ben zo'n type die een hele middag enthousiast kan fotograferen en er dan achterkomt (als het te laat is ... ), dat ze met haar rug naar de zon stond en je dus op elke foto een vreemde schaduw ziet. Zichzelf dan nog afvragend wat die wonderlijke zwarte vlek daar toch steeds doet. Maar goed we houden nog even vol ...

Deze foto mag onder het mom "things I want to remember" zeker niet in de serie ontbreken. Als je hem iets vertelt, dan kijkt hij je soms intens geconcentreerd aan alsof hij elk woord in zich probeert op te slaan om echt te begrijpen wat je nu eigenlijk bedoelt met de woordenstroom die je over hem uitstort. Hier vertelt papa dat we op een boot zitten. We maakten afgelopen weekend een boottochtje van Gorinchem naar Woudrichem. En weer terug. Hij vond het geweldig.

Linking with Jodi. Met deze week natuurlijk veel paashaasjes!

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© From Ezter with Love Maira Gall.