woensdag 9 juli 2014

Pinterest Favourites: Paris is always a good idea

De zesde editie van 'Pinterest Favourites' staat in het teken van Parijs. Een van de dingen die ik erg leuk vind aan mijn baan is dat we in meerdere Europese landen werken. Morgen heb ik bijvoorbeeld een meeting met ons bureau in Parijs. En ondanks dat de dag flink vol met meetings staat en er heel weinig tijd zal zijn om iets anders te doen, vind ik het altijd leuk om naar Parijs te gaan. Vrijdag ben ik hier weer en deel ik een nieuwe (wekelijkse) rubriek met jullie!

My sixth Pinterest Favourites is obviously inspired by Paris. One of the things I like most about my job is that it has an international focus. We work with PR agencies in several European countries. Tomorrow I'll have a meeting in Paris with our agency over there. And although there are a lot of meetings scheduled and there is not much time to do anything else, I really love to go to Paris. Always. See you back on Friday. I'll share a new (weekly) format with you!

Credits: 1, 2, 34

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© From Ezter with Love Maira Gall.