woensdag 6 mei 2015

Pinterest Favourites #5: cool pink stuff


Jaaah, daar ben ik weer. Erg druk de laatste tijd met een heel spannend project, waardoor ik 's avonds vaak geen puf meer heb om achter mijn blogje te kruipen. Ik weet het, excuses, excuses ... Maar ik ben jullie natuurlijk niet vergeten. Sterker nog, al pinnend denk ik aan jullie, want het was ook weer tijd voor een nieuwe Pinterest Favourites. #5: I bring you some cool pink stuff. 

Credits van links naar rechts en van boven naar beneden: sprookjeshaar | goeie kleurcombo; eigenlijk kan het niet, maar toch wel | roze, rood en dierenprint: match made in heaven | a beauty of nature

Hopelijk maak ik het een beetje goed met wat eye candy. Zelf werd ik er in ieder geval blij van ... Oké en ik beloof jullie plechtig deze week een tipje van de sluier op te lichten van het project waar ik zo druk mee ben. Stay tuned. It's going to be awesome! 

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© From Ezter with Love Maira Gall.