vrijdag 6 maart 2015

The 52 Project: 9/52



Je gelooft me vast niet, na het zien van eerdere portretten, als ik je vertel dat Joris niet echt kan stil zitten. Hij is altijd druk bezig. Ik vraag me heel af en toe weleens af waarom we hem hebben leren lopen, want sinds dat moment lijken zijn voetjes niet meer te hebben stil gestaan. Tegenwoordig heeft hij ook 'klimmen en klauteren' en 'honderduit kletsen' (zodra hij één oog open heeft, staat Joris 'aan') aan zijn portfolio toegevoegd en je zult begrijpen dat we ons geen moment vervelen. 

Oké, misschien overdrijf ik een beetje, want er zijn heus wel wat momenten van rust. Hij kan ook super geconcentreerd bezig zijn. En als je de hele dag full power gaat, word je natuurlijk ook weleens moe. Dát zijn de momenten dat ik meestal mijn camera pak. Die momenten blijven nu eenmaal beter kleven dan zijn race-standje. Gevolg is wel dat er inmiddels best wat passieve en dromerige portretten voorbij zijn gekomen. Té lief natuurlijk (hier spreekt een totaal bevooroordeelde moeder), maar deze kleine nuance leek mij wel op z'n plaats. En note to self: actiefoto's maken! Inspiratie: Charli twirling in her dress. Zo mooi!

Linking with Jodi for the 52 Project.

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© From Ezter with Love Maira Gall.