vrijdag 3 januari 2014

Een mooi nieuw jaar


Het jaar is omgevlogen en 2014 klinkt nog zo 'futuristisch' vind je ook niet? Soms heb ik het idee dat het leven tussen mijn vingers doorglipt. Het gaat allemaal zo snel. Zeker met zo'n klein mannetje in huis. En, weet je, nu had ik eigenlijk besloten geen goede voornemens te maken, om de simpele reden dat ik me er toch niet aan hou, maar als ik er een zou moeten maken, dan wil ik wel met mezelf afspreken, bewuster te leven en nog meer te genieten van alles wat op mijn pad komt. En ach, nu ik toch bezig ben: de leuke dingen natuurlijk delen op From Ezter With Love. Ik wens jullie allemaal een heel mooi nieuw jaar! Geniet!

Ik moest hier erg om lachen: 20 new years resolutions my one year-old would make. Die zou Joris ook eens moeten lezen. Met speciale aandacht voor o.a. 10, 16, 18 en 19. Zo herkenbaar! 



foto's genomen met iphone

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© From Ezter with Love Maira Gall.