vrijdag 15 augustus 2014

Floral Friday: Bloemlezing Hortensia

Het is alweer even geleden dat ik een Bloemlezing met jullie deelde. Bloemlezing De Hortensia is al een tijdje uit, maar op een of andere manier moest mijn liefde voor haar nog een beetje groeien. Ik moest haar wat vaker zien om haar echt te waarderen. Hortensia is niet een van mijn favoriete bloemen. Maar als je goed kijkt moet gezegd worden dat zo'n bol 'vol', prachtig is. Illustrator La Nonette laat de Hortensia helemaal rocken door de bloemen te laten vasthouden door iemand met een flower sleeve. Een prachtige verpakking om ons eraan te herinneren dat schoonheid overal is. Als je maar echt kijkt. Een Bloemlezing bollenvol moois dus. Yep, ik ben om!

De Bloemlezing is een online cadeautje van Mooiwatbloemendoen.nl om een beetje schoonheid en positiviteit te verspreiden. Het gedicht wordt geschreven door Kim Triesscheijn. De illustratie wordt steeds door iemand anders gemaakt. ~ Mooi weekend!

This is a poem inspired by Hydrangea. The poem is written by Kim Triesscheijn and illustrated by La Nonette. Unfortunately it's only available in Dutch. If you like te read more about Hydrangea, go check Funnyhowflowersdothat.co.uk ~ Have a nice weekend!

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© From Ezter with Love Maira Gall.