dinsdag 20 mei 2014

The 52 project - week 20


Herken je dat? Als je kinderen hebt dat ineens al je principes over boord lijken te gaan? Zo had ik me stellig voorgenomen geen blauwe plastic zandbank in onze tuin toe te laten. Maar toen een collega liet weten die van haar dochters weg te doen en vroeg of ik 'm wilde hebben, zei ik tot mijn eigen verbazing enthousiast "Ja, graag!". Dit weekend nam Joris 'm officieel in gebruik. De een na de andere zandtoren werd gebouwd en hij genoot met volle teugen. Dus ja vooruit dan maar, ... het blauwe gevaarte mag blijven.

What is it with us women? All our principles seem to go overboard when we have children. There was a time when I would have never allowed a blue plastic sandpit in our garden. But when a colleague asked if I would like to have the sandpit of her daughters I said, to my own surpise, "Yes, please!". Why?! Anyway, this weekend Joris took the sandpit officially in use. He built a lot of sand towers and he off course really, really loved it. So okay,.... the blue monster can stay.

Linking with Jodi for the 52 project.

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© From Ezter with Love Maira Gall.