zondag 11 mei 2014

Mother's Day










Vandaag vierden we Moederdag. Ik werd verrast met een heerlijk ontbijt. Nou ja verrast, door het gerommel in de keuken en het enthousiaste gebrabbel van Joris had ik wel een vermoeden... We aten het ontbijt met z'n drietjes op in bed. Wat een goed begin van de dag! Van mij mogen alle dagen zo wel beginnen. Natuurlijk brachten we ook nog een bezoekje aan mijn mama. Die de invasie van vier kinderen met aanhang als een volleerde moeder weer rustig trotseerde. Nu ik zelf mama ben, weet ik dat het soms hard werken is en bewonder ik mijn eigen moeder nog meer! 

Today we celebrated Mother's Day. I was surprised with a lovely breakfast, which we ate in bed with the three of us. Well surprised, I had a suspicion when I heard all the noise coming from our kitchen... Anyway, what a great way to start the day! I wish it could be like this everyday. Off course we also visited my mom today. She did it like pro. We are a wild bunch you know: four children, all married or living together and a lot of grand children. Now that I'm a mom myself and I know how hard motherhood can be sometimes, my respect for her really grows every day.

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© From Ezter with Love Maira Gall.