zondag 16 maart 2014

Bloemlezing De Ranonkel


De nieuwe Bloemlezing van Mooiwatbloemen.nl is uit. Wat past ze goed bij deze mooie dag. En ondanks dat het weer in Nederland komende week ietsjes minder wordt, dacht ik, dit is toch het moment om 'm met jullie te delen. Zo houden we het fijne gevoel van vandaag nog even vast en vergeten we niet dat de lente er echt aankomt. 

De illustratie van deze Bloemlezing werd verzorgd door illustrator en designer Kim Welling. Het gedicht zoals altijd door Kim Triesscheijn. Lees meer over deze creatieve dames en de Bloemlezing op Mooiwatbloemendoen.nl. Ik word enorm vrolijk van deze Bloemlezing. Mooie week!

PS zoals jullie zien ben ik wat aan de lay-out van mijn blog aan het sleutelen. De komende weken volgen er nog wat aanpassingen. Achter de schermen wordt er bijvoorbeeld ook gewerkt aan een nieuwe header. Zo spannend. Als het helemaal klaar is, laat ik dit natuurlijk weten en zal ik mijn nieuwe looks zeker met jullie vieren.

2 opmerkingen:

  1. Mooi! En sleutelen aan je blog is altijd leuk (ik moet ook weer eens)... Ben benieuwd naar je header.

    BeantwoordenVerwijderen

© From Ezter with Love Maira Gall.