zaterdag 27 oktober 2012

Op (en voor) de bank

 credits: Weekday Carnival

Ik hang heerlijk op onze nieuwe bank. Het is zo'n bank waar je met de hele familie op kunt wonen, waarop je na een dag hard werken met z'n allen neerploft, waarop je met een pot thee en stapels bladen kunt wegkruipen, waarop je met je vriendinnen al je favoriete series kunt becommentariëren en waarop je languit, bedolven onder kussens, heerlijk kunt wegdromen. We zijn er heel blij mee! Maar, ... omdat de bank wel heel groot is (ja dat was de bedoeling) en we het toch een beetje luchtig en ruimtelijk willen houden (ehm ...), zoek ik nog een andere salontafel (wat een ouderwets woord eigenlijk): een kleinere of misschien wel twee. Ik weet het nog niet. Deze ronde, witte van Riikka van Weekday Carnival is tot nu toe een van mijn favorieten. Geen idee waar de tafel te koop is. Tips zijn welkom. Ik ga weer even lekker liggen ;P 

1 opmerking:

  1. Oe, die is inderdaad prachtig! Vooral dat de poten van hout zijn... Helemaal mooi plaatje zo met die bank, het kleed en dat kussen :) (pin!)

    BeantwoordenVerwijderen

© From Ezter with Love Maira Gall.