woensdag 7 maart 2012

Pinned



Pinterest is booming. Ineens heeft elke marketeer er een mening over en verschijnen er overal reviews en visies over de ontwikkeling van het platform. Dat je er als marketeer wat mee kunt geloof ik zeker: je kunt er een hoop leren over wat je doelgroep allemaal bezig houdt en uiteindelijk ook bekendheid voor je eigen product (op een niet-commerciële manier) proberen te krijgen. Wanneer je je product op een visueel aantrekkelijke manier op Pinterest kunt presenteren is de kans groot dat deze door vele pinners overgenomen wordt. Wetende dat veel bloggers uit Pinterest putten, zou je zomaar op een hele relevante manier bij een interessant publiek onder de aandacht kunnen komen. Het is voor mij persoonlijk vooral een schatkist aan inspiratie. Een eindeloos plaatjesboek waar ik uren mee zoet kan zijn. Wil je zien wat ik allemaal verzamel, klik dan op de Pinterest button hiernaast. 

1 opmerking:

  1. Hier ook eentje die actief is op Pinterest. Nieuwsgierig als ik ben, heb ik geklikt!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

© From Ezter with Love Maira Gall.