zondag 21 augustus 2011

Count your blessings #6



Wat is er nu leuker dan eten uit eigen tuin? Onze pruimenoogst was top dit jaar. We maakten er jam, chutney en pruimentaarten van. Er waren frambozen, kersen, sla, komkommertjes, allerlei kruiden en natuurlijk eitjes van onze kipjes. We hadden, zoals je ziet, wat minder succes met de worteltjes. Te klein en misvormt. Het is zo een lekker mislukt stel bij elkaar... Dit najaar hopen we nog op een paar goede peren (ziet er veelbelovend uit!), augurk en snijbiet. En misschien ook wat krootjes. Altijd spannend om te zien wat er onder de grond vandaan komt ...


Lees hier de zegeningen van: EstherJolandaAukjeSuusMarie-Lu, MaureenMaartjeMarielleJudithArnikaMartineFrederiekeTabitha, Froukje,  MaritMaartjeLeontienBelindaMireilleIrisDeboraAnne en natuurlijk Anki.

4 opmerkingen:

  1. Ohhh ik blijf het zeggen....
    Maar wat mis ik, bij het zien van al de oogstfoto's op de verschillende blogs (bloemen en groenten), een tuin!!!
    Lijkt me heerlijk =)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig eten uit je eigen tuin!
    Ik vind de worteltjes heel lief juist zo.
    Op Maartjes blog zag ik ze laatst in
    precies dezelfde hoedanigheid voorbij komen.

    Maak er weer een mooie week van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze smaken vast niet minder lekker die leuke worteltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze ook juist charmant, die wortels! In ieder geval mooi fotomateriaal. ;)

    BeantwoordenVerwijderen

© From Ezter with Love Maira Gall.