woensdag 18 mei 2011

À table

Dit weekend ontvangen we onze culinaire kookclub-vrienden weer bij ons thuis. Het menu is inmiddels met zorg samengesteld, het draaiboekje gereed en de allereerste boodschappen in huis. Ik hou me de komende dagen bezig met de voorbereidingen voor de aankleding van de tafel. Zeker zo belangrijk. Dit keer wil ik het lekker puur, fris en Hollands houden. Passend bij ons thema: Zeeland. En geïnspireerd door de aankleding van de tafels tijdens ons bruiloftsdiner: met boeren ruiten, kleine vaasjes met (pioen)rozen, simpele waxinelichtjes, een goede fles olijfolie en zo'n mooie, grote bus zout. Hebben jullie nog leuke ideeën?

2 opmerkingen:

  1. Leuk!!! Klompjes als naamkaarthoudertje of op een servetring?! Zomaar een klein ideetje wat me te binnen schoot... Ik bedoel van die kleine blank houten of delftsblauwe klompjes. Heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. klinkt al heel goed, ik zit te denken wat er nog bij past... uh, wij hebben ook altijd een fles water (gewoon uit de kraan) in een ikea beugelfles op tafel staan. Alvast veel plezier en smakelijk!

    BeantwoordenVerwijderen

© From Ezter with Love Maira Gall.