maandag 14 maart 2011

Mijn jaszakschatten



Met de lente in aantocht besloot ik de zakken van mijn winterjassen vast leeg te halen. De oogst: een veer van een van de kippen, een tekening van ons huis van de dochter van vrienden, een knoop, een speldje, een stukje van mijn favoriete rood-witte touw en een plastic dingetje (geen idee hoe je dat noemt...). Voor het project Jaszak Schatten heb ik mijn vondsten op de foto vastgelegd. Op deze website kun je naar nog veel meer schatten graven. Van oude en jonge schatjes. Bijzondere steentjes, bloemblaadjes, mooie schelpen, stukjes touw, plastic speelgoed, papiertjes, treinkaartjes ... we verzamelen echt van alles in in die zakken van ons. Help jij ook mee om de verzameling uit te breiden? Leeg dan je zakken (of die van een ander), leg de inhoud vast en stuur je foto in samen met een portetfoto. Dan komen je schatten ook op de website en misschien uiteindelijk wel in het boekje wat de Aagjes achter Jaszak Schatten met alle vondsten willen samenstellen. En je hebt ook nog kans om zo'n leuke blikvanger button te winnen!

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© From Ezter with Love Maira Gall.