dinsdag 11 januari 2011

You look good in that



Af en toe zitten er van die dagen tussen, dan weet je het eigenlijk al als je wakker wordt; "dit gaat niet meer goed komen". En als je vervolgens gehaast - omdat je veel te lang bent blijven liggen in de hoop dat het beter werd - en in paniek voor je kast staat, weet je het zeker. Een kast, sterker nog, vier kasten (hele smalle hoor...) vol met kleding en niets om aan te trekken! Met het groeien van je kast lijk je gek genoeg zelfs steeds minder te hebben. Wat zou het al helpen als je van deze fijne kledinghangers hebt met de tekst "You look good in that".  Een beetje positieve support in de vroege ochtend is soms net wat ik nodig heb. In mijn geval komt er alleen op de achterkant een kleine toegift ... "jammer dat het net even te strak zit". Dus ja, het moment is wéér daar. En ik denk dat ik dat voelde toen ik wakker werd ... Vanaf morgen meet ik mezelf weer een militair, gezond en vooral mager eetpatroon aan. Voor mij even geen dubbeldekkers meer. Maar wel een kast vol fijne jurken en rustige ochtenden in het vooruitzicht. 

1 opmerking:

© From Ezter with Love Maira Gall.