vrijdag 14 januari 2011

Leonie is the Voice



Anderen worden er inmiddels gek van. Ik moet bekennen dat ik al die talentenshows stiekem best wel heel erg leuk vind. Sinds enkele maanden zit ik op vrijdag aan de buis gekluisterd voor The Voice of Holland. En omdat het zusje van mijn lieve vriendin meedoet, ben ik helemaal niet meer te houden. En wat is ze goed! Sinds augustus dendert Leonie door The Voice of Holland. Als Maria Mena over je twittert dat je een bijzonder talent bent, dan kun je wel wat. In liveshow 6 zagen we dat ze ook niet onder doet voor Ilse de Lange. En elke week wordt ze beter! Vanavond mag ze weer: om 20.30 uur op RTL 4 De Halve Finale van The Voice of Holland. Ook dit keer belooft het weer een spetterend optreden te worden. Mijn tvtip voor deze avond is dus TVOH. En heb je nog een sms over, help me dan om haar naar de finale te stemmen, want dat verdient ze zo!

3 opmerkingen:

© From Ezter with Love Maira Gall.