zondag 26 december 2010

Gelukkig nieuw haar




Steeds als ik bij de kapper zit moet ik me enorm beheersen om niet te zeggen "Doe maar eens iets anders. Maakt niet uit hoor een stuk eraf". Terwijl ik vlak daarvoor vastbesloten naar binnen stapte om alleen de puntjes te knippen. Trots op mijn lange lokken. Een bezoek aan de kapper stel ik daarom langer uit dan goed voor me is. Mijn originele haarkleur laat zich al 3 cm te lang zien... Want ook al ben ik blij met mijn lange haar, ik wil ook wel eens wat anders. Tja en dan kijkt die lieve kapster je met haar ultra-hippe korte koppie vragend aan "Wat zou je willen?" ... Arghhh. Maar nu laat ik het niet gebeuren. Morgen bel ik voor een afspraak en totdat ik in die stoel zit, wapen ik mezelf met heel veel lang haar inspiratie. Zoals de holiday hair-do, gevonden via This is Glamorous, voor dit feestelijke kapsel. Of de losse vlecht. Ook zo mooi. Ik ben sterk. Ik ben sterk. Ik ben sterk. Ik ben sterk...

3 opmerkingen:

  1. Heel herkenbaar... maar vergeet niet; kort haar is ook een gedoe. Een nacht onrustig slapen en je haar staat omhoog.
    Ik hou het zelf dus maar op halflang, kan altijd nog snel een knot of staart maken, wat losse plukken voor een warrig effect en ik kan ermee naar buiten! Succes met je bezoek bij de kapper!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Es,

    Op youtube allemaal instructiefilmpjes over hoe je je haar kan doen. De losse visgraat vlecht is geweldig en makkelijk!!!
    Hou het lang!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. laat je inderdaad niet verleiden om die lange lokken af te knippen.
    je kunt altijd nog een staartje doen als je een badhairday hebt en da´s een fijne gedachte. bovendien duurt sparen voor lang haar zo lang.
    die vlecht op de foto is geweldig en de haarkleur zo mogelijk nog gaver.
    bedankt voor je mooie rode ster!
    x ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

© From Ezter with Love Maira Gall.