vrijdag 12 november 2010

A star is born

Afgelopen week heb ik mijn haaktechniek weer uitgebreid met een aantal nieuwe steken en heb ik geleerd deze leuke sterretjes te maken. Die komen natuurlijk perfect van pas met de feestdagen voor de deur! Voor de foto heb ik ze aan de herfsttak gehangen die bij ons voor het raam hangt met lampjes en andere hangers. Een idee dat ik opdeed via een van mijn favoriete blogs: die van Kitty de Winter

En als ik het haken straks helemaal onder de knie heb ga ik zeker zo'n leuk mobiel maken zoals hieronder. Gespot in Gifted magazine. Wil je zelf ook sterretjes haken? Kijk dan op het blog van een van mijn juffen. Hier verklapt ze het patroon. Zij maakte er een slinger van. Dit weekend is het perfect weer om op de bank te krullen met een haakwerkje, een beker warme choco en een lekker stuk cake. Genieten! 

3 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je compliment! Leuk die gehaakte sterren aan de tak, ik ga maar eens mijn schoonmoeder lief aankijken... mail haar alvast het patroon.
    Lieve groet,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo, ik heb gehoord dat je ook voor Sinterklaas speelt. De sterren met ophang lintje staan op mijn verlanglijstje hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

© From Ezter with Love Maira Gall.