maandag 18 oktober 2010

Studio Tickle

Mensen die mij een beetje kennen, weten dat ik gek ben op teckels. Die stoere grote, met zo'n snor, vind ik zó leuk. In Gent kocht ik vorig jaar bij een van mijn favoriete winkeltjes, Huiszwaluw, van Vlijtige Liesjes mijn teckelbroche. Gemaakt van oma's porselein. Maar nu zag ik bij Studio Tickle nog zoiets leuks. Studio Tickle heeft een fan-tas-ti-sche teckel deurmat! Deze gaat absoluut op mijn grote-mensen-wensenlijstje. Als ik dan persé geen echte teckel mag, nou vooruit, dan een deurmat? Ah?! PS Studio Tickle heeft nog veel meer producten waar je blij van wordt. 

1 opmerking:

  1. Oh leuk!!! Hier nog een die helemaal weg is van teckels :) zowel in het echt als in hebbedingen. Misschien omdat ze zo lekker eigenwijs zijn en gewoon hun eigen zin doen ;). De volgende hond wordt gegarandeerd weer zo'n eigenwijs teckeltje ...

    BeantwoordenVerwijderen

© From Ezter with Love Maira Gall.