woensdag 6 oktober 2010

1 jaar!!


Ik kan het bijna niet geloven. Een jaar geleden postte ik een receptje van een van mijn - nog steeds - favoriete Nigella-cakes. Het allereerste berichtje op From Ezter With Love! Een blog waarop ik al het leuks en lekkers wilde delen wat ik tegenkwam, meemaakte of opat. En een jaartje verder blijkt dat heel veel te zijn (ja, ook de weegschaal beaamt dat …). Veel 'collega'- blogs, tijdschriften, familie en vrienden inspireren oneindig en tippen altijd leuke content, die ik graag met 'de rest van de wereld' wil delen. Daar moest ik wel even doorheen. Dat 'delen'. Mijn enthousiasme voelt af en toe een beetje oneigenlijk. Alsof ik goede sier maak met het werk van iemand anders, terwijl ik juist wil laten zien hoe mooi, leuk of bijzonder het is. Maar als een ware Bridget Jones in online-land, leerde ik al snel dat veel blogs daarop draaien en dat er bepaalde ongeschreven regels zijn waar je je aan houdt. Maar ook het delen van From Ezter With Love zelf, vond ik eigenlijk heel spannend (nog steeds). Als iemand refereert aan een blogbericht , denk ik eerder ‘Sjit, iemand heeft het gelezen!’, dan ‘Logisch’. Tegelijkertijd ben ik heel trots op de stijgende lijn bezoekers en mijn trouwste volgers. Een jaartje wijzer, stap ik het nieuwe jaar in. Ik hoop natuurlijk dat jullie daar net zo veel plezier aan beleven als ik. En omdat je een nieuw jaar altijd met goede voornemens begint, heb ik er ook één gemaakt (wel zo overzichtelijk): een beetje meer structuur. Vanaf nu tip ik op maandag de leukste blogs of webshops. Dinsdag is ‘Doe-ook-eens-wat-dag’ en deel ik een leuk doe-het-zelf (of met anderen) project(je). In het midden van de week vul ik mijn blog met lekker eten. Donderdag is het tijd voor huisjes, boompjes of beestjes. En thank god it’s friday: dan tip ik alle ingrediënten voor een leuk feestje. Maar goed, we weten hoe het gaat met goede voornemens …

Heel veel liefs van Esther!

1 opmerking:

  1. GEFELICITEERD LIEVE FROM EZTER WITH LOVE! Ben trots op je en ik kijk uit naar alle geweldige berichtjes het komende jaar.

    BeantwoordenVerwijderen

© From Ezter with Love Maira Gall.