dinsdag 10 augustus 2010

Sweet memories: Flow vakantieboek



Het heeft me (net als vroeger) heel wat zelfbeheersing gekost, maar het is gelukt! Al die tijd lag hij keurig naast mijn bed te wachten. Niet een keer gespiekt! Maar, vanavond is het dan zover. Mijn vakantie is begonnen en ik mag me dus eindelijk op mijn Flow vakantieboek storten! Een welverdiend (uiteraard) kadootje voor mezelf. En voor een heleboel meer van mijn soort; dit vakantieboek staat volgens mij al bij heel vrouwelijk Nederland in de kast. Wachtend op – of net terug van vakantie. In mijn directe omgeving heb ik er al heel wat gespot en ook op verschillende blogs schiet het boek steeds voorbij. En wat blijkt; wij, 'wat-hebben-we-het-toch-enorm-druk' vrouwen, zijn als een kind zo blij met dit geweldige vakantieboek. Helemaal voor onszelf. Een superdik boek vol met doe-dingen, stickertjes, verhalen, invuloefeningen, uitklapposters, strips, een masterclassje haken en nog veel meer. Aan zo'n vakantieboek kleven waardevolle herinneringen aan ellenlange ritten naar je vakantiebestemming. In mijn geval (tot wanhoop van mijn ouders) oneindig ruziënd met mijn broertje op de achterbank. Zelfs een vakantieboek kwam daar niet tussen. Enfin, deze vakantie liggen er geen (al te) lange ritten in het vooruitzicht. Wel heel veel vrije tijd en het voornemen deze samen met manlief heel ontspannen in te vullen. Met heel veel me-time. Dat deze vakantie maar een aaneenrijging van mooie herinneringen mag worden. En laat dat nou eens hartstikke goed voor je zijn. Eerste inzicht uit het vakantieboek: van mooie herinneringen krijg je op slag een goed humeur. En dat is net wat ik nodig heb! Net als degene die helaas geen vakantie meer hebben en weer aan de slag moeten. Ik wens iedereen zo’n instant vrolijkheidsboost!

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© From Ezter with Love Maira Gall.