maandag 17 mei 2010

Kinderkunst

Mijn lieve nichtjes hebben ons als getrouwd stel vereeuwigd in een waar kunstwerk. Met kippen, glitters en André waarheidsgetrouw zonder haar. De tekening hing als verrassing aan de muur van de feestlocatie. Zo trots als een pauw heb ik de fotograaf er natuurlijk op afgestuurd. En na het feest kwam de jongste de tekening hoogstpersoonlijk afgeven. Maar hoe mooi ook, kindertekeningen belanden helaas vaak op de grote stapel. En dat is eigenlijk hartstikke zonde! Ik ga daarom op zoek naar een lijst om dit kunstwerkje toch een mooi plekje aan de muur te kunnen geven. Ik zou er via de Hema bijvoorbeeld ook behang van kunnen laten maken. Of een ansichtkaart om alle gasten te bedanken (iets minder heftig dan een behangetje). Of  ik zou 'm ook kunnen laten inscannen en af laten drukken op een hele grote slagroomtaart ... Mogelijkheden zat dus. Tja, heb je dat weer ...

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© From Ezter with Love Maira Gall.