vrijdag 21 mei 2010

Blij!


Onder het mom laat depressiviteit lekker het heen en weer krijgen, maakte Linda een blij lijstje. En daar word ik dan weer blij van. En van een heleboel andere dingen:

* teckelpuppies met van die lekkere bolle buikjes en zachte oortjes (ja ik weet het,... 't is een obsessie) * relaxte ontbijtjes * Sex and the City met de nodige Cosmopolitans* sms-je van vriendinnetje: je zag er zó mooi uit * kopjes thee * een nieuw tijdschrift op de mat * afvallen zonder het idee te hebben dat ik mezelf uithonger * 'ineens' weer kleding passen (waar ik mezelf dus voor uitgehongerd heb) * etentjes * de kookclub (het gaat wel erg vaak over eten) * gedeeld 'leed' op kantoor * kadootjes: niet alleen krijgen, maar ook geven (echt hoor) * onverwacht de slappe lach krijgen (zo een waar de tranen van over je wangen rollen) * Lente * wijntjes drinken op het terras * mijn man in smoking * armbanden * cruisen in mijn Fiat500 * mijn haar als ik net van de kapper kom * salaris (duh) * weblogs en natuurlijk ook zelf berichtjes schrijven * van die heerlijk foute, tranentrekkende romantische films * frietjes * kerst (een witte het liefst) * dat ik nu getrouwd ben * en het zo'n fantastisch feest was * het gevoel als je net op weg bent naar je vakantieadres * verse eitjes van de kipjes * fans van mijn weblog * mijn konijn die op een swabber lijkt * hoge hakken * X factor en So you think you can dance (wat maakt mij het uit) * spelletjes met heel veel wijn (ja alweer) * onverwachte avondjes met vrienden * mooi servies * hangmatten * champagne in een bubbelbad * in slaap vallen met een glimlach

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© From Ezter with Love Maira Gall.