woensdag 26 mei 2010

Amelie

De fotograaf vroeg ons na te denken over een muziekje voor onder de slideshow van de bruiloftpics. En dat is best een lastige, want we hebben niet echt een liedje. Dat wordt dus nog even goed speuren in de muziekarchieven. Misschien iets theatraals, wat goed in het thema past. We gaan all the way met het thema. Wat ik in mijn speurtocht overigens tegen kwam is de muziek van Yann Tiersen uit de film Amelie. Als ik Comptine d'un autre été hoor, kan ik mezelf wel voor mijn hoofd slaan dat ik ben gestopt met piano spelen. Dit is zo fijn. Amelie is ook een heerlijke film. One of my all time favourites. Een sprookjesachtig en romantisch verhaal over Amelie die besluit dat ze met kleine dingen andere mensen gelukkig kan maken. Geweldig hoe ze intens kan genieten van het kraken van het suikerlaagje van haar crème brulee. Zeker kijken. En nog eens. En nog eens.

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© From Ezter with Love Maira Gall.