dinsdag 16 maart 2010

Tegenslag met een positief randje


Vastberaden me een weekje helemaal te ontspannen met lieve vrienden, veel skiën, lekker eten en heerlijke wijntjes vertrok ik vorige week naar La France voor een  ski-vakantie! Helaas kwam er op dag twee (!) al een kink in de kabel of liever gezegd in mijn knie… Ik ben heel ongelukkig gevallen en heb daarbij waarschijnlijk de kruisbanden van mijn rechterknie gescheurd of afgescheurd. De rest van de vakantie was ik dus aan de (zeer ongemakkelijke) bank gekluisterd samen met mijn nieuwe beste vriend: een diepblauwe, op-geen-enkele-manier-charmant-te-dragen, beenlange brace. Inmiddels zijn we weer thuis en in afwachting van nader onderzoek in het ziekenhuis. Het is een vakantie geworden die ik graag anders had beleefd, maar die tóch ook positief is geweest:


* ik heb écht de liefste vriend van de wereld: zonder mopperen heeft hij me ondersteund en op eenzame middagen gezelschap gehouden * eindelijk weer eens in een echt boek gelezen * de zon scheen * met de hele groep tussen de middag genoten van heerlijke pizzapunten * plannen voor een hoop doe-het-zelf projectjes  gemaakt * veel lieve berichtjes van collega's en vrienden ontvangen * genoten van films en speciaal van de kostuums uit Nine * bij thuiskomt beterschapkaarten in de brievenbus * en een Flow op de mat (voor pure ontspanning en me-time!) van mijn lieve collega (en blogbuddy) en haar vriend *

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© From Ezter with Love Maira Gall.