zaterdag 6 februari 2010

Twist it. Tie it. Wrap it.

What was I thinking? Met buikkramp en een pukkel, die zich uitgerekend die nacht bóven op mijn neus had geplant, op zoek naar een jurk voor de mooiste dag van mijn leven? Niet echt de ingrediënten voor succes. Toch dapper op pad. Ik moet tenslotte een keer beginnen. Helaas werd ik al vrij snel genadeloos geconfronteerd met het feit dat ik geen haute couture-maten heb (duh). Nu had ik écht dringend iets nodig om mezelf te troosten. De DKNY cozy! Een goddelijke lap kasjmier die je op oneindig veel manieren kunt dragen: sophisticated naar kantoor, casual op citytrip, chic op een borrel of als bolero over je avondjurk ... Just twist it. Tie it. Wrap it. Een illusie rijker, een rib armer, maar intens gelukkig met mijn nieuwe cozy ben ik (bijna) klaar om mijn zoektocht weer voort te zetten.

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© From Ezter with Love Maira Gall.