zondag 31 januari 2010

Paperchase

Een van mijn voornemens voor het nieuwe jaar is om meer te koken. Met een vriend die in de keuken héél behendig is, waag ik me daar liever niet aan. Maar, omdat hij zo druk is, zou het wel aardig zijn als ik af en toe ook wat te eten op tafel zet. Iets wat niet persé uit een blik komt. De meest succesvolle recepten (lees 'eetbaar') bundel ik een kookschrift. Dit schrift is van Paperchase en kocht ik bij De Bijenkorf (R'dam).  Het heeft een handige ringband, tabbladen en schattige illustraties. Naast leuke schriften heeft Paperchase o.a. kaarten, notitieboekjes, cadeaupapier, -tasjes, briefpapier en stickers in haar assortiment. Er is voor iedere speciale gelegenheid wel wat te vinden. Tot voor kort alleen verkrijgbaar in Engeland, maar nu gelukkig ook hier!

1 opmerking:

  1. leuk stukkie es. en leuk dat ik erbij was toen je het kocht. wist je toen al dat je er iets over ging schrijven? kus, marlies

    BeantwoordenVerwijderen

© From Ezter with Love Maira Gall.