maandag 7 april 2014

Little Quote Jar - words you want to remember


Make history

Nog even en Joris wordt alweer twee jaar. Soms zou ik willen dat ik de tijd eventjes stil kan zetten. Natuurlijk ben ik ook verschrikkelijk nieuwsgierig naar wat er nog allemaal komt. Hij lijkt op dit moment wel elke dag wat nieuws te leren. Zo brabbelt hij er tegenwoordig flink op los en met mijn getrainde 'mama-oor' kan ik hem best goed volgen. Ik vind het zo lief hoe hij zijn best doet, maar af en toe nog struikelt over moeilijke woorden of namen. Mijn zus Barbara is inmiddels omgedoopt tot Balala en het konijn noemt hij steevast tonijn. 

#youthinkyoudobutyoudont

Ik zou willen dat ik alles kon onthouden, maar zoals een van mijn favoriete IG-mama's Madebylon vaak zegt  #youthinkyoudobutyoudont. Behalve het gebruik van slimme hash tags is er voor dat probleem wat mij betreft nu een nog leukere oplossing: de Little Quote Jar. Een soort literaire polaroidcamera waarin je legendarische woorden oppot. Lieve woorden, wijze woorden, hilarische woorden, alles wat iets deed oplichten tussen je oren krijgt het eeuwige leven in de Little Quote Jar. 


Het perfecte bewaarplekje

Little Quote Jar is een mooie glazen apothekerspot met kurken stop die tevens dienst doet als houder voor de speciaal ontworpen schrijfblokjes en bijbehorend potloodje. Initiatiefneemster Anouk van der El, productdesigner Ivan Kasner, creatief collectief Venour en grafisch ontwerpsters Mae Engelgeer en Marloes Sijm tekende voor dit geweldige concept. Dit dreamteam ontwierp eerder ook de memorabele TimeCapsules

Cadeautip!

Little Quote Jar kost € 29,95 en is o.a. verkrijgbaar via www.littlequotejar.com. Wat mij betreft een origineel en leuk kado om (bijna)mama's of andere creatieve verzamelaars mee te verrassen om al die legendarische momenten te kunnen bewaren. Voor altijd! Welke uitspraak zou jij eigenlijk willen oppotten?

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© From Ezter with Love Maira Gall.