dinsdag 18 december 2012

What do you see?


Ik heb, een tijdje geleden alweer, beloofd wat snapshots van de kamer van Joris te laten zien. Bij deze. Zijn kamertje is eigenlijk work in progress. Ik ben altijd wel aan het schuiven en rommelen. Inmiddels is het wiegje (rechtsonder) ook omgebouwd tot een ledikantje (linksboven). Man, wat groeit het ventje hard!  Op Flavourites Live kocht ik bij  Fam.store (leuke online winkel!) de 'what do you see'-poster die ik boven de schommelstoel heb gehangen. Joris is reuze geïnteresseerd in de geïllustreerde beestjes en verhaaltjes die ik erbij bedenk.

3 opmerkingen:

  1. Ah gezellig om op de vroege ochtend eerst een kijkje te nemen in Joris' kamer. Heerlijke ingetogen sfeer en toch veel om te zien. Het bedje is zó mooi en heb je die poef zelf gehaakt? Als ik mijn ogen dicht doe ruik ik de Zwitsal... xox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kamertje, waar vind je diebedjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ilse, het bedje is van Stokke. Wij kochten het bij www.babyhuys.nl

    BeantwoordenVerwijderen

© From Ezter with Love Maira Gall.