dinsdag 4 maart 2014

Bloemlezing De Roos


Echte liefde

Februari ging over liefde en de Bloemlezing van Mooiwatbloemendoen.nl stond daarom in het teken van de roos; het symbool voor liefde. Eerlijk gezegd heb ik zelf niet zoveel met rozen, maar Wow wat ben ik fan van deze Bloemlezing. Kim Triesscheijn maakte weer een prachtig, puur gedicht en Hyshil verzorgde dit keer de illustratie.


Over Hyshil

Ik volgde Hyshil al een tijdje. Ze ontwikkelde onlangs nog het mooie branddesign van Lennebelle Jewelry.  Ze werkt verder in opdracht van grote magazines als Vogue en ELLE of ze maakt geboortekaartjes, uitnodigingen of iets anders, speciaal op jouw verzoek. Vrij werk verkoopt ze in haar Etsy Shop en in diverse winkels door Nederland. 

Handmade

De stijl van deze rising star is vrouwelijk, dromerig en ook een tikje stoer. Natuur, het heelal en bijzondere diertjes vinden vaak een plek in haar illustraties. Ze werkt voornamelijk met potlood en computers gebruikt ze liever zo min mogelijkMooiwatbloemdoen.nl liet ons dit keer eventjes over haar schouder meekijken. 



Toon liefde

Hyshil gaf de traditionele en klassieke roos een moderne twist door sterke, grafische elementen aan de illustratie toe te voegen. Alles bij elkaar een bijzonder mooie ode die vraagt om gedeeld te worden. Met je lief! Dus waar wacht je op? 


En wat betreft de roos, ik geloof dat ik mijn mening herzie. Best een stoer ding toch? 

Lees meer over de Bloemlezing hier of hier

1 opmerking:

  1. Ik vind de roos als bloem ook niet heel mooi, maar dit gedicht is echt supertof!

    BeantwoordenVerwijderen

© From Ezter with Love Maira Gall.