woensdag 5 oktober 2011

Proefkonijnlapje


Diegenen die mij een beetje kennen, weten dat ik graag een workshop of cursus volg. Ik vind het heerlijk om nieuwe dingen te leren. Naaien, fotograferen, haken, het maakt mij niet uit. Als ik mijn creativiteit er maar in kwijt kan. Ik ben niet het type dat het eindeloos zelf uitvogelt. Ik ga voor de persoonlijke begeleiding en vooral de gezelligheid van een cursus of workshop. Toen ik zag dat Lisa Manuels van Elle Aime een workshop borduren gepland had, melde ik me direct aan. Onder toeziend oog van Lisa, haar moeder en tante Bep werd ik ingewijd in de borduurbeginselen. En achteraf stond ik eigenlijk best van mezelf te kijken. Ik borduurde dit konijn helemaal zelf (na)! En Lisa heeft nog veel meer leuke workshops in petto... 

4 opmerkingen:

© From Ezter with Love Maira Gall.