woensdag 30 maart 2011

Say cheese!


Onder het mom 'practice what you preach' vond ik mijn verjaardag de ideale gelegenheid om de cheesecake van Yvette van Boven te maken. Vast besloten de kritische lekkerbekken onder mijn familie en vrienden niet teleur te stellen, presenteerde ik, zoals Yvette in Delicious. tipte, de puntjes om en om op een langwerpige schaal. Een kokosnoot voor de kokoskrullen op de taart had ik zo snel niet voor handen, maar het kokosstrooisel wat ik gebruikte, zag er niet minder feestelijk uit. En de smaak ... verrukkelijk! Wat een geluk. Je vindt het recept in de April-editie van Delicous. Echt een aanrader!

1 opmerking:

  1. Hiephiephoeraaa!

    oemijnlievelingstaart, ik trakteer mijzelf op de delicious morgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

© From Ezter with Love Maira Gall.