dinsdag 17 mei 2011

Sweet roses

De roos is de populairste bloem ter wereld. En elk jaar komen er meer mooie, nieuwe soorten bij. Toen ik onlangs voor mijn werk een groothandel in bloemen bezocht, zag ik voor het eerst deze bijzondere witte rozen met opvallend groen hart. En wat wil het toeval? In de juni-editie van VT Wonen zijn ze gebruikt voor een styling productie met rozen. Deze geweldige plaat is geschoten door Jansje Klazinga en gestyled door Frans Uyterlinde. Mooie kleuren en vooral de vaas is top! Een ontwerp van Wonderable en geproduceerd door het Thaise familiebedrijf, Sang Arun. De vaas gaat op mijn wish list! Samen met de rozen.

2 opmerkingen:

  1. Ja, bijzonder is die soort. Rozen, ik kan er niet genoeg van krijgen. En ik ben het meest blij als ze ook nog geuren (doen helaas de meeste soorten die je in de winkel koopt niet).
    x Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow een aparte roos zeg, ja rozen blijven toch wel favorieten :)! Ik heb nu pioenrozen, ow wat word ik daar altijd blij van en ze ruiken ook nog heerlijk :)! Leuke blog heb je, we gaan je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen

© From Ezter with Love Maira Gall.